Modul 2:
Målgruppe
For å skape god nok verdi for målgruppe og kundegruppe må en vite nok om hvem de er, hva som er deres behov og hvilken relasjon din virksomhet ønsker å ha med ulike grupper. I denne modulen ser vi blant annet på hvordan du kan skape en god kundereise, og du vil lære mer om målgrupper, kundesegment og relasjoner.
Hvem lager du en løsning for og hvordan kan du skape en best mulig opplevelse for dine målgrupper?
Kursbeskrivelse
Kursmodulen inkluderer videoer, refleksjonsspørsmål og oppgaver.
Etter å ha gjennomført kurset vil du få innsikt i og forståelse for blant annet:
Hva er en kundereise?
Hvordan utvikle gode kundeopplevelser?
Viktigheten av innsikt og empati
Prototyping og testing
Markedsstrategier og kanalvalg
Innholdsmarkedsføring
Hva kan du forvente
Kursholdere
I denne modulen møter du kursholdere Stine Karlsen og Ingrid Ryland.